۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۱۰:۱۸

معرفی سرمربی تیم ملی هندبال به سال آینده موکول شد

معرفی سرمربی تیم ملی هندبال به سال آینده موکول شد

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون هندبال، معرفی سرمربی جدید تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران را اواخر فرودین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه سال آینده موکول کرد.

جلال کوزه گری شامگاه سه شنبه درحاشیه مسابقات زیرگروه لیگ برترهندبال بانوان کشور به مهر گفت: هم اکنون گزینه هایی در دست بررسی فدراسیون هندبال قرار دارد اما هنوز با هیچ یک از مربیان توافقی نشده است.

وی تاکید کرد: سرمربی آینده تیم ملی بزرگسالان خارجی است و به طور حتم از مربیان به روز و با تجربه در راس کادر فنی تیم ملی استفاده خواهد شد.

رئیس فدراسیون هندبال، به تلاش این فدراسیون برای برگزاری دو مسابقات آسیایی به میزبانی کشورمان در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: میزبانی مسابقات جام ملت های آسیا و قهرمانی جوانان آسیا دو رویداد مهمی است که فدراسیون هندبال ایران برای برگزاری آنها در سال آینده در کشورمان تلاش می کند.

کوزه گری به موضوع استعدادیابی در فدراسیون هندبال اشاره کرد و ادامه داد: پنج استان هندبال خیز کشور به عنوان استانهای معین در استعدادیابی سنین پایه هندبال درکشور تعیین شدند.

وی اضافه کرد: این استعدادیابی ها در هر دو بخش بانوان و آقایان انجام خواهد شد تا ازهمه استعدادهای هندبال در کشور شناسایی و به رده های مختلف تیم های ملی معرفی شود.

رئیس فدراسیون هندبال به مستقل شدن کمیته هندبال ساحلی دراین فدراسیون خبرداد و گفت: کمیته مستقل هندبال ساحلی در فدراسیون هندبال به منظور توسعه این رشته ورزشی تشکیل می شود.

کوزه گری، کسب عنوان دومی مسابقات هندبال کشورمان در بازیهای آسیایی گوانگجوسال2010 اشاره کرد و با پرمسئولیت خواندن فدراسیون برای برنامه ریزی درجهت حفظ وتکرار این عنوان در سالهای آینده یادآورشد: به طور حتم فدراسیون هندبال ازهمه ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت هندبال در کشور استفاده خواهد کرد.

کد خبر 1255046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha